Skip to main content
CA

El Girona FC i CaixaBank renoven l’acord de patrocini per a la temporada 2016-2017

El logotip de l’entitat financera figura en el revers del carnet d’abonat

El president del Girona FC, Delfí Geli i el director d’Àrea de Negoci de CaixaBank a Girona, Josep Mª González, han renovat avui l’acord de patrocini per a la temporada 2016-2017, pel qual CaixaBank esdevé soci financer principal del club gironí.

La col·laboració entre ambdues entitats s’extén a diversos àmbits i inclou el finançament per part de CaixaBank Consumer Finance de l’abonament de temporada, en aquesta nova campanya en què el club s’ha marcat com a objectiu arribar als 6.000 socis. Els socis que ho desitgin podran fraccionar el pagament del seu abonament de temporada en terminis de 3, 6 o 9 mesos sense interessos. La tramitació, serà ràpida i senzilla. Tan sols s’hauran d’adreçar a les oficines del club i presentar el seu DNI i justificant bancari (nº de compte complet, o targeta si es client de CaixaBank). La col·laboració de CaixaBank en la campanya d’abonats del Girona FC es visualitzarà amb la incorporació del logo de l’entitat en el revers del carnet d’abonat.

Durant l’acte de renovació del contracte de patrocini, el president del Girona FC, Delfí Geli ha agraït el suport de CaixaBank i ha explicat que el club s’ha marcat una fita ambiciosa, “arribar als 6.000 abonats”. El màxim mandatari blanc-i-vermell ha fet una crida al soci perquè, “un any més, renovi el seu compromís amb el Girona. I que l’aficionat que encara no ho és s’afegeixi a la família blanc-i-vermella”. El director d’Àrea de Negoci de CaixaBank, Josep Mª González, per la seva banda, ha mostrat la seva satisfacció després d’haver renovat aquest compromís amb el Girona FC, equip de referència a Catalunya. González s’ha mostrat segur de que el club tornarà a fer un gran paper la propera temporada.