Skip to main content
CA

El Girona i el Patronat de Turisme acorden renovar l’acord de col·laboració fins el 2019

La samarreta de joc del primer equip ja llueix en una màniga el logotip promocional de Costa Brava- Pirineu de Girona

El Girona FC i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, que depèn de la Diputació de Girona, han acordat renovar l’acord de col·laboració dues temporades més, fins el juny de 2019. L’acord té com a objectiu el foment de la pràctica esportiva del futbol i el suport a l'alta competició així com la difusió de les marques turístiques Costa Brava i Pirineu de Girona.


En virtut d'aquest acord, la samarreta de joc del primer equip del Girona llueix en una de les mànigues, aquesta temporada, el logotip promocional de la marca Costa Brava-Pirineu de Girona. Una marca que tindrà també el seu espai en diferents suports publicitaris dins l’estadi. L’acord preveu la possibilitat d’organitzar accions promocionals, en col·laboració amb el club, dirigides als seguidors dels equips visitants.


El Patronat de Turisme Costa Brava Girona i el Girona FC utilitzaran totes les sinergies possibles en els àmbits de publicitat i presència de marca amb l'objectiu de projectar, des del punt de vista turístic, les comarques gironines. Aquest acord reforça les accions promocionals que el Patronat de Turisme porta a terme en diferents destinacions de l'Estat espanyol, un mercat turístic de proximitat que es considera un mercat prioritari.


La Diputació de Girona dóna suport a les entitats esportives per a la promoció i potenciació de l'esport base, així com a aquelles iniciatives esportives que serveixin de referent al conjunt de les comarques i que facilitin aquest treball de promoció.