Skip to main content
CA

El Girona FC s’estrena a Tik Tok, la xarxa social revelació amb més de 500 milions d’usuaris d’arreu del món

Els Twitter, Instagram i Facebook blanc-i-vermells tenen més de mig milió de seguidors.

El Girona FC ha entrat a formar part de Tik Tok, la xarxa social més descarregada durant el 2018 i amb més de 500 milions d’usuaris actualment en tot el món. Aquesta és una xarxa bàsicament destinada a compartir vídeos musicals curts, molts dels quals es converteixen en virals. En aquesta xarxa el Girona oferirà un contingut fresc, divertit i dinàmic especialment adreçat als seguidors més joves. Per aconseguir-ho elaborarà contingut exclusiu, cercarà la interacció amb l’audiència i crearà Girona FC challenge. L’èxit d’aquesta xarxa social s’explica perquè és una barreja de dues de les RRSS més populars: Instagram i Snapchat.

Més de mig milió de seguidors

Pel que fa a dades de la resta de xarxes socials del Girona, ja es supera en aquests moments el mig milió de seguidors entre Twitter, Instagram i Facebook. El Club aposta per unes RRSS amb contingut de qualitat que aporti valor als seus seguidors i per aconseguir aquest objectiu les publicacions busquen la interacció constant amb l’afició. A hores d’ara el Girona és el quart club de la Lliga SmartBank amb més interacció a les seves xarxes.

Aposta pel vídeo en directe

Continuant amb la millora de serveis, aquesta temporada s’emeten en streaming les rodes de premsa del Pep Lluís Martí perquè els seguidors blanc-i-vermells les puguin seguir en directe.