Skip to main content
CA

La segona i tercera equipació, un reflex del que vol transmetre el club

Blau cel intens per a la segona equipació i negre amb un disseny atrevit per a la tercera.

El Girona FC i la marca d'esports PUMA han presentat la segona i tercera equipació per a la temporada 2019/2020 mantenint la línia d'homenatge a la força dels aficionats del Girona com a element fonamental en la seva trajectòria.


Segona Equipació: Un blau encara més intens.
L'equipació de visitant busca el nexe entre el club i la seva ciutat i manté amb el color blau cel tradicional com a base, encara que en una tonalitat més intensa que marca la diferència amb dissenys anteriors. La samarreta incorpora elements gràfics en les mànigues en un blanc que contrasta i complementa la línia de senzillesa d'aquest disseny, que recull les últimes tendències. Així mateix, s'utilitza el blanc en el logotip de PUMA i també la resta d'elements. La Senyera es manté a la part inferior del davant de la samarreta. 

Tercera Equipació: Atrevida, moderna i juvenil.
Pel que fa a la tercera equipació, el disseny és molt més atrevit amb l'ús de colors audaços i amb un estampat gràfic trencador. Aquest kit encarna la modernitat del club i mostra com l'esport i l'estil de vida estan fusionats. El futbol és part de la cultura juvenil i aquest equipació és una poderosa crida als seguidors més joves.

Ja a la venda
Les dues equipacions ja estan disponibles a la botiga oficial de Montilivi i a la Botiga Online.