Roger Solé

Roger Solé és el vicepresident de Màrqueting (CMO) de WeWork des d'abril de 2020 alhora que també ha dirigit nombroses marques orientades a consumidor. Té més de 20 anys d'experiència en màrqueting, gestió del cicle de vida del client i innovació de productes i serveis. 

Abans d'unir-se a WeWork, va treballar a Sprint, on va ser vicepresident de Màrqueting de l'empresa durant cinc anys. Business Insider el va nomenar un dels CMO més innovadors del món en 2016 i 2017. Solé també va dirigir la creació d'una nova proposta de valor de Sprint que va revolucionar el mercat americà de wireless així com la nova identitat de marca. La campanya va ser nomenada millor publicitat de 2016 pel Wall Street Journal. 

Abans de Sprint, el nou Conseller va treballar a TIM Brasil, on va ser vicepresident de màrqueting de l'empresa durant sis anys. Solé va fer créixer TIM per convertir-se en líder de venda de mòbils al Brasil, amb una participació de mercat de l'40% i 75 milions de clients. 

Abans de TIM Brasil, Roger va treballar sis anys a Vivo (Telefónica Brasil) i a DiamondCluster, consultoria estratègica especialitzada en telecomunicacions i tecnologia.