El club empordanès disposa de 17 equips de futbol formatiu, amb més de 200 jugadors, des d’Escoleta fins a Juvenils.
El futbol base del Peralada aplicarà el mateix model de treball que fa servir el Girona en el seu futbol formatiu. Aquesta decisió s’engloba com una de les accions de col·laboració d’ambdós clubs emmarcades en el conveni de filiació.
El futbol base altempordanès està format per 16 equips amb més de 200 futbolistes, que abasten de de l’Escoleta fins a Juvenils. Precisament el Juvenil A va assolir la temporada passada, i per primera vegada en la seva història, l’ascens a Preferent.
Així doncs l’aplicació del model de treball del Girona al Peralada implicarà, entre d’altres aspectes, al model de joc, captació, formació de jugadors i entrenadors, coordinació entre direccions esportives o nutrició. També es preveu la possibilitat de que futbolistes del Peralada entrenin puntualment amb equips del base blanc-i-vermell. Compartir aquestes directrius permetrà enfortir les àrees formatives dels dos clubs i repercutirà directament en una millor formació integral dels joves futbolistes.