
El Girona B rep el Tona amb l’objectiu de sumar la tercera victòria de la temporada
El Juvenil A visita Huesca, el Juvenil B rep el Cornellà i el Sènior Femení juga a Torres de Palau davant el Llerona
Girona B – Tona
Els de Vizuete reben un recent ascendit a la categoria amb els tres punts entre cella i cella. Els blanc-i-vermells volen tornar al camí del triomf amb la que seria la tercera victòria consecutiva a Riudarenes.
Huesca – Juvenil A
El Juvenil A visita el tercer classificat de la Divisió d’Honor, el Huesca. Els gironins arriben al matx després d’aconseguir la primera victòria del curs davant el Cornellà i d’empatar a zero davant el Mallorca.
Juvenil B – Cornellà
Girona i Cornellà mesuren forces en un duel d’alçada a Vilablareix. Dos punts separen blanc-i-vermells i verds en una taula classificatòria molt comprimida en les tres primeres jornades de competició.
Sènior Femení - Llerona
Les blanc-i-vermelles reben l’equip cuer de la lliga, el Llerona. El Girona arriba després de sumar quatre punts en dues jornades i estrenar així la seva puntuació aquest curs.
Resta de resultats
Cadet A – At Segre
Sant Gabriel – Cadet B
Vic Riuprimer – Infantil A
Infantil B – Aquahotel
Infantil C – Quart
Quart – Aleví A
Aleví B – Porqueres
Santa Eugènia – Aleví C
Benjamí A – Bosc Tosca
Benjamí B – Quart
Manu Lanzarote – Juvenil A Femení
Llerona – Juvenil B Femení
Infantil A Femení – Seagull
Castelldefels – Infantil B Femení
Aleví A Femení - Olot