Els gols de Bryan Gil, de falta directa, i Vanat permeten als gironins retrobar-se amb la victòria en un partit molt seriós.
El Girona suma una nova victòria a Montilivi després de superar l’FC Andorra per 2-0 en el partit corresponent a la desena jornada de LaLiga Hypermotion. Els blanc-i-vermells han encarrilat el triomf a la primera part amb dues dianes de Bryan Gil i Vanat, i han sabut gestionar l’avantatge per mantenir la porteria a zero fins al xiulet final.
El conjunt gironí ha començat el partit amb molta determinació i ben aviat ha trobat el premi del gol. Al minut 5, Bryan Gil ha obert el marcador amb una magnífica execució de falta directa. El jugador blanc-i-vermell ha dibuixat un xut amb l’esquerra que ha superat la barrera i ha acabat al fons de la xarxa, avançant el Girona en els primers compassos del matx.
Amb l’avantatge al marcador, els gironins han continuat buscant la manera de fer mal al conjunt tricolor. Tot i que l’Andorra ha tingut més possessió de la pilota en diversos trams, al Girona li ha bastat aprofitar les seves oportunitats per ampliar la diferència. Al minut 31, Vanat ha estat el més atent per treure profit d’una errada del porter visitant en la sortida de pilota i establir el 2-0.
Abans del descans, l’Andorra ha intentat retallar distàncies. Jordi Cano ha arribat a marcar, però l’acció ha quedat invalidada per fora de joc. En una altra aproximació visitant, Gazzaniga també ha respost amb seguretat per mantenir l’avantatge dels gironins.
A la represa, el conjunt andorrà ha introduït tres canvis per mirar de capgirar la dinàmica del partit. Els visitants han intentat guanyar presència en camp contrari, però el Girona s’ha mostrat sòlid en defensa i ha controlat bona part de les aproximacions rivals. Els blanc-i-vermells, a més, han continuat generant perill quan han trobat espais per sortir a l’atac.
Vanat ha disposat d’una bona ocasió per ampliar el seu compte golejador, mentre que Carles Pérez també ha provat fortuna davant Owono. Més endavant, Yáser Asprilla ha estat a punt de convertir el tercer amb una rematada que ha marxat fregant el pal.
En el tram final, Gazzaniga ha tornat a intervenir amb encert davant un xut d’Efe Akman, una de les arribades més perilloses de l’Andorra durant la segona meitat. El Girona ha mantingut l’ordre i la concentració fins al final per certificar una victòria sense encaixar cap gol.
Amb aquest 2-0, el Girona torna a sumar de tres després de dos empats consecutius i recupera sensacions a Montilivi. Els gols de Bryan Gil i Vanat han estat decisius en un triomf que permet als gironins continuar avançant en la competició i tornar a les places de promoció d’ascens.