L'afició del Girona, la millor de la lliga
La Liga i Aficiones Unidas atorgarà el premi "Jugador número 12" als seguidors gironins aquest dissabte
L'afició del Girona ha estat escollida com la millor de la lliga i aquest dissabte rebrà el premi al "Jugador número 12". La Lliga i Aficiones Unidas volen reconèixer així el suport i el treball realitzat per les penyes del club durant tota la temporada a favor de la tolerància, el joc net i el respecte entre aficions. L'acte protocol·lari de lliurament d'aquest guardó es realitzarà en els minuts previs a l'inici del partit d'aquest dissabte contra el València a Montilivi. En aquest mateix esdeveniment el club farà un homenatge a les seves 17 penyes.
Altres noticies
La FCF escull Àlex Granell millor jugador gironí i Pere Pons, jugador amb més projecció
Granell: "Aquesta és una temporada per a la història. El Girona ha demostrat que no està de pas a la categoria i que hi té molt a dir en el futur"
Eloi: "Voldria ser recordat com un gironí del Girona que ha defensat aquest club el millor que ha sabut"
Machín: "La nostra obligació és quedar el més amunt possible i demà hem de jugar per guanyar i que l'afició en gaudeixi"