Skip to main content

Míchel posa el focus en els 42 punts abans de visitar El Sadar

Roda de premsa de Michel prèvia al partit davant Osasuna.

L’entrenador del Girona FC, Míchel Sánchez, ha comparegut en la roda de premsa prèvia al duel de demà contra Osasuna a El Sadar, on ha remarcat que l’objectiu prioritari continua sent assolir la permanència. “No em preocupo a nivell personal. L’important és el projecte, el Club i l’equip...i arribar el més aviat possible als quaranta-dos punts”, ha assegurat el tècnic, deixant clar que el focus està en el col·lectiu.

En aquest sentit, Míchel ha valorat la importància del partit, però sense dramatitzar-ne el resultat: “Guanyar demà seria important però no definitiu. Estic molt orgullós dels meus jugadors. Han donat la volta a un any molt difícil. Però insisteixo, primer arribar a aquesta xifra que és l’objectiu principal”.

Sobre el rival, el tècnic ha advertit de la dificultat de jugar a Pamplona, especialment pel perfil intens i directe dels navarresos: “A Montilivi els vam guanyar 1-0 però va ser molt difícil. Osasuna a casa és un equipàs. A El Sadar és molt agressiu, juga cap endavant, té verticalitat i un jugador diferencial a l’àrea; Budimir”.

Pel que fa a les claus del partit, Míchel ha insistit en la necessitat de controlar el joc i minimitzar les fortaleses del rival: “Nosaltres he de ser capaços de dominar el joc, finalitzar jugades, pressionar per evitar centrades ja que a l’àrea son molt bons. Hem de defensar lluny de la nostra porteria”.

Finalment, ha volgut posar en valor el compromís del vestidor, destacant l’actitud col·lectiva per sobre de les individualitats: “La cultura esportiva del nostre equip és increïble. Tota la plantilla, inclosos els lesionats, treballen dia a dia per ajudar l’equip. Han deixat de costat l’ego negatiu de pensar en sí mateixos. Per exemple, David López no està jugant però mira per l’equip, està implicat. Ell, com altres, és un autèntic exemple”, ha conclòs.