Skip to main content
primer equip

Trobada de Rodrigo Riquelme i Taty Castellanos amb clients de CaixaBank

Rodrigo Riquelme i Taty Castellanos han participat en una trobada amb dotze clients de Caixabank en la que han pogut gaudir de l’experiència exclusiva de compartir una tarda amb els dos jugadors blanc-i-vermells.

L’acte, que ha tingut lloc a l’oficina Store Santa Clara de CaixaBank,  forma part d’una de les múltiples activacions del patrocini entre CaixaBank i el Girona, acord vigent des de l’any 2010 pel qual l’entitat financera és patrocinador oficial i soci financer del club.

Durant la jornada, que ha comptat amb Josep Mª González, director territorial Catalunya de CaixaBank com amfitrió, els clients han pogut conèixer personalment als jugadors; parlar amb ells durant una bona estona i preguntar per la situació actual de l’equip i el bon moment futbolístic que viu; consultar pel seu dia a dia com a jugadors professionals i conèixer els detalls del seu èxit; així com fer-se fotos amb ells i emportar-se els autògrafs dels seus ídols.

La trobada s’emmarca dintre de les múltiples activacions de patrocini entre CaixaBank i el Club. Un dels objectius del patrocini se centra en apropar el Club als aficionats i per aquest motiu ambdues entitats organitzen experiències exclusives que inclouen sorteig de samarretes i merchandising del club, paquets d’hospitality i entrades exclusives a partits o experiències VIP vinculades amb l’equip.

CaixaBank, el banc dels clubs de futbol

Fa 12 anys CaixaBank va ampliar la seva aposta pel futbol per a convertir-se en el banc de referència dels equips i les seves aficions. Aquesta estratègia, canalitzada sota l'etiqueta #ElFutboldetots, li ha consolidat com a patrocinador oficial del 80% d'equips de futbol professional masculí, ja que compta amb 15 equips de Primera Divisió i 16 de Segona Divisió. A més, l'entitat financera és patrocinador de 9 dels 16 equips de la Primera Divisió femenina.

Per a CaixaBank, el patrocini esportiu és una eina estratègica de comunicació que ajuda a divulgar valors que l'entitat comparteix amb la pràctica esportiva com són el lideratge, l'esforç, la superació i el treball en equip. A través del patrocini, l'entitat financera fomenta el progrés cultural, social i econòmic, en línia amb els seus valors fundacionals de compromís amb la societat.

A través de #ElFutboldetots, CaixaBank impulsa múltiples activacions amb l'objectiu d'acostar els clubs als seus aficionats al mateix temps que avança en la generació de negoci. En cada acord, l'entitat financera es vincula amb els clubs per a oferir experiències úniques als seus socis i aficionats i, al mateix temps, promoure avantatges financers exclusius.

L'objectiu d'aquesta estratègia se centra en incrementar la notorietat de marca, captar i fidelitzar als aficionats de cada equip per a convertir-los en clients, així com a aprofitar noves oportunitats comercials fruit d'accions acordades amb els clubs de futbol patrocinats.