Skip to main content

“Venim de perdre i hem de revertir la situació”

Roda de premsa de Michel Sánchez prèvia a partit contra el Sevilla.

L’entrenador del Girona FC ha comparegut aquest migdia en la roda de premsa prèvia al partit contra el Sevilla, que es disputarà demà disabte a l’estadi Sánchez Pizjuán. El tècnic ha començat referint-se a l’estat físic de diversos jugadors i ha admès que “quan un jugador es lesiona és dolent per a tothom. En el cas de Ter Stegen és una situació difícil. En el cas d’Àlex Moreno estem pendents de més proves. Va sortir del partit sense problemes però més tard va notar molèsties al soli”. Tot i això, ha volgut treure ferro a la situació: “És futbol, una llàstima el que ha passat però hem de mirar cap endavant”.

Pel que fa al duel de demà, ha destacat la complexitat del rival i l’exigència del context: “La Lliga no és fàcil per ningú. A Sevilla necessitem fer un molt bon partit. Ells pressionen a l’home en tot el camp. Per contrarestar-ho el millor argument és el treball que genera una resposta positiva”.

El tècnic també ha fet un breu balanç del mercat, mirant de centrar el focus en el present: “Respecte al mercat hem de mirar cap endavant. Sé que es fa el millor per al Club. Tenim una plantilla molt bona per continuar a primera divisió”.

En relació amb la situació classificatòria i les necessitats immediates de l’equip, ha estat clar: “El de Sevilla és un partit important. No hem de mirar més enllà de nosaltres mateixos i amb l’objectiu dels 42 punts. Venim de perdre el darrer partit i hem de revertir la situació”.

Finalment, l’entrenador ha expressat el seu vincle personal amb el Club i el moment que està vivint a Montilivi: “La millor etapa de la meva vida com entrenador l’estic vivint al Girona. Sempre he sentit confiança i seguretat i m’han donat un gran projecte. El més important és continuar a Primera, ara aquest és el primer objectiu”.