CA

COMUNICAT OFICIAL

En resposta al comunicat que ha fet públic el Jovent Gironí.

En resposta al comunicat que ha fet públic el Jovent Gironí, el Club vol argumentar el següent:

• El Girona va rebre del Real Madrid un total de 334 entrades; 166 de les quals es van posar a la venda, 133 es van destinar a penyistes (70 a la Federació de Penyes i 63 a Jovent Gironí. Cal remarcar que les entrades a penyistes es lliuraven directament, sense sorteig) i 35 a compromisos de Club.
  • Era condició IMPRESCINDIBLE que tothom que optes a una de les entrades a la venda fos Soci del Club davant la previsió d’alta demanda per aquest partit.
  • Degut a que la demanda d’entrades va ser superior a la xifra disponible es va fer un sorteig entre els Socis que s’havien inscrit.
  • El Jovent Gironí va fer arribar al Club una llista de 63 persones per accedir a entrades. D’aquest total, 31 NO eren Socis.
  • El Girona mantenia les entrades pels 32 integrants del Jovent que eren Socis però se’ls va argumentar que no els podíem lliurar aquestes 31 entrades perquè era un greuge per a la resta de Socis. Malgrat això el Jovent Gironí va decidir anul·lar el desplaçament a Madrid.
  • Així doncs el total de les entrades destinades a Jovent Gironí s’atorgaran a Socis inscrits en el sorteig, que no havien guanyat cap entrada i que es trobaven en llista d’espera (131 persones)
  • El Club vol manifestar que sempre ha donat les màximes facilitats al Jovent Gironí, tant a l’estadi com en els desplaçaments, per tal que animessin al nostre equip. Aquesta relació, però, s’ha de regir pels mateixos paràmetres que la resta de Socis i Abonats del Girona FC.