Duel de filials a Vidreres
El Girona FC B rep a Vidreres aquest diumenge (12:00h) al Valencia CF Mestalla en un duel entre dos filials de gran qualitat. El partit es presenta com una bona oportunitat per al conjunt gironí de reafirmar el seu bon moment i continuar sumant en una lliga molt igualada.
L’equip entrenat per Quique Álvarez manté la regularitat habitual, que li permet estar en posicions tranquil·les de la classificació i li permet aspirar a més. En les darreres jornades, el filial blanc-i-vermell ha millorat els seus resultats i consolidar-se dins del grup.
Al davant hi haurà un rival de nivell. El Valencia CF Mestalla és històricament un dels filials més competitius del futbol espanyol, amb una pedrera que acostuma a produir jugadors per al primer equip del Valencia CF. El conjunt valencianista arriba en una situació més complicada que la del filial gironí i busca allunyar-se de les posicions de descens.
El duel promet intensitat i futbol ofensiu, dues característiques habituals quan s’enfronten filials. Per al Girona FC B, el partit representa també una nova oportunitat per seguir creixent i una victòria permetria seguir mirant cap a la part alta de la classificació.
Javi González ha declarat abans del partit: "Diumenge ens espera un partit maco de veure entre dos filials. Volem la victòria per allunyar-nos de la part baixa i apropar-nos a la part superior"