Skip to main content

El Girona B vol allargar el bon moment davant un Andratx perillós

El Girona B afronta aquest diumenge (12:00h) a Vidreres un nou repte amb l’objectiu de mantenir la seva dinàmica positiva. L’equip de Quique Álvarez arriba al duel contra el CE Andratx immers en una bona ratxa de resultats: cinc partits consecutius sense conèixer la derrota i tres victòries en els últims quatre compromisos, inclosa la del passat cap de setmana davant el Porreres. Aquest rendiment ha situat el filial gironí en la quarta posició de la taula, dins dels llocs de play-off, confirmant el bon moment d’un equip que ha anat de menys a més.

Tot i això, el Girona B no es pot confiar. El rival de diumenge, el CE Andratx, és un conjunt competitiu i amb experiència a la categoria, que arriba amb moral després de superar l’Atlètic Balears, segon classificat. En aquell partit va brillar especialment el porter Elías Ramírez, clau per trencar una mala ratxa de tres derrotes consecutives. Els balears, vuitens a la classificació, havien començat el curs amb força, derrotant rivals de pes com el Sant Andreu i el Barça Atlètic —en l’única derrota del conjunt blaugrana fins ara—, fet que evidencia el seu potencial.

El duel a Vidreres es preveu intens i equilibrat. El Girona B vol fer valer la seva solidesa com a local per consolidar-se a la zona noble. Davant tindrà un adversari amb qualitat i ofici, capaç de posar en dificultats qualsevol rival. L’escenari està servit per a un nou examen del filial blanc-i-vermell.

"L’equip manté una dinàmica ascendent"

Per la seva part, Pol Arnau, jugador del filial, ha fet una valoració positiva d’aquest inici de temporada i destaca especialment el rendiment de l’equip a casa: “El balanç d’aquests primers partits de temporada és realment positiu. Ens hem fets forts a casa i tot i que a fora no hem pogut guanyar, sí que hem puntuat. L’equip manté una dinàmica ascendent i té clar que cal seguir treballant per millorar cada setmana”. Arnau ha afegit que “sempre intentem ser millors i això, òbviament, et fa tenir més confiança i sí a més podem estar a la part alta de la classificació molt millor”. A nivell personal, el jugador també es mostra satisfet pel seu primer gol del curs, tot i que posa l’accent en la feina col·lectiva; “estic molt content per haver aconseguit el meu primer gol de la temporada però bé al final és un treball d’equip ja que després del gol el rival va pressionar i entre tots vam saber resistir i endur-nos els tres punts que son molt importants per poder estar a dalt”.