El Girona convoca una Junta General Ordinària d’Accionistes
La Junta General Ordinària d'Accionistes del Girona FC SAD se celebrarà a l'Estadi de Montilivi el dia 18 de desembre del 2025, a les 16h. en primera convocatòria i, si escau, el dia 19 de desembre, a la mateixa hora, en segona convocatòria per tractar, a l'Ordre del dia, els assumptes següents:
Primer.- Ratificació de la constitució en Junta General, de l'ordre del dia i dels càrrecs de president i secretari de la mateixa.
Segon. Informe del president.
Tercer.- Examen i aprovació, si escau, dels comptes anuals corresponents a la temporada 2024/2025 ia l'exercici tancat el 30 de juny de 2025 (balanç de situació, compte de pèrdues i guanys, estat de canvis en el patrimoni net, memòria explicativa, informe de gestió, proposta d'aplicació del resultat i informe d'auditoria).
Cambra. Aprovació de l'aplicació del resultat de la temporada 2024/2025, corresponent a l'exercici tancat el 30 de juny de 2025.
Cinquè. Examen i aprovació del Pressupost de la temporada 2025/2026.
Sisè. Examen i aprovació, si escau, de la gestió social, tot això referit a l'exercici tancat el 30 de juny de 2025.
Setè. Prorrogar, si escau, el nomenament dels auditors de comptes per un període màxim de tres temporades esportives (2025/2026, 2026/2027 i 2027/2028).
Vuitè. Delegació a l'òrgan d'administració de les facultats necessàries per esmenar i executar els acords adoptats a la Junta general, així com procedir a la seva elevació a públic i inscripció al Registre Mercantil.
Novè. Aprovació, si escau, de l'acta de la Junta.