Skip to main content

“El Girona té uns pilars molt sòlids”

Roda de premsa de presentació del nou porter del Girona, Rubén Blanco.

El Girona FC ha presentat avui el seu nou porter, Rubén Blanco, en una roda de premsa celebrada a les instal·lacions del Club. El president Delfí Geli ha elogiat la incorporació del porter gallec, destacant-ne la seva aportació tant dins com fora del camp. Geli ha subratllat que “Rubén ens ajudarà a complir i assolir tots els nostres objectius”. El president també ha remarcat la competitivitat que Blanco aportarà al grup: “Amb la seva feina empenyerà a que tothom competeixi al màxim”.

Rubén Blanco ha explicat que arriba “físicament a tope i entrenant amb els meus companys a bon ritme. Aprofito també per enviar-li molts ànims a Ter Stegen”. El porter ha reflexionat sobre el rol específic de la seva posició: “Els porters som diferents en mentalitat a un jugador de camp i al llarg de la nostra carrera vivim moments bons i també complicats”.

Sobre les seves primeres hores com a blanc-i-vermell, Blanco ha remarcat la bona acollida del vestidor: “Les primeres sensacions amb l’equip han estat molt bones, els meus nous companys transmeten molta energia. El primer feedback ha estat meravellós”. També ha revelat que feia temps que seguia l’evolució del Girona: “Sempre he seguit de prop el projecte del Girona. S’estan fent les coses molt bé. Demostra que el Club té uns pilars molts sòlids”.

Respecte a la competència sota pals, Blanco defensa un escenari exigent però constructiu: “Serà una competència molt sana amb els porters. Cadascú té els seus objectius personals però han de ser compatibles amb els de l’equip”. En clau col·lectiva, el porter té clar que el Girona està ben posicionat per continuar creixent: “Tenim tots els condicionants per assolir bones dinàmiques”.