“Lluitar per la Champions es el nostre somni, il·lusió i motivació”
Roda de premsa de Michel prèvia al Celta de Vigo-Girona FC
“És normal que després de perdre l’equip estigui malament un parell de dies. Però ara ja estem enfocats amb el Celta que és un partit molt important. Necessitem guanyar per estar a dalt”.
“És un partit difícil però no podem pensar els que venen després. Hem de fer un partidàs ja que el Celta té jugadors molt importants. Hem de fer les coses millor que l’altre dia, el rendiment és el més important”.
“En el partit contra el Celta a Montilivi vam tenir molta possessió. No vam tenir moltes ocasions però el partit va estar controlat. Però diumenge ens trobarem un Celta diferent”.
“Guanyar i perdre és part del joc. Per mi el més important és el rendiment, és la dir la mentalitat i la competitivitat; la manera com es fan les coses”
“Queden disset partits i estem en una posició en la que evidentment els rivals coneixen bé com juguem. I això farà que cada dia sigui més difícil”
“En els últims deu partits sí que podrem valorar pel que lluitarem. En aquell moment tindrem una millor visió de la nostra situació i marcar un objectiu més clar”.
“Hem aconseguit el primer objectiu però volem molt més. Ara, mirem a Europa i no ens volem aturar en 52 punts. Veurem si en les últimes deu jornades podem lluitar per la Champions; que és el nostre somni, il·lusió i motivació”.