Skip to main content

Míchel Sánchez: “Estem treballant per millorar”

Roda de premsa de l’entrenador del Girona prèvia al partit de demà a Mallorca

Míchel Sánchez ha comparegut aquest dissabte en roda de premsa en la prèvia del partit de demà davant el RCD Mallorca, un duel que el tècnic considera clau en un moment de màxima exigència per a l’equip.

L’entrenador ha reconegut que les dades actuals no són positives, especialment a les dues àrees: “No som un equip que generi moltes ocasions, tot i que estem sovint a l’últim terç del camp. Ens falta energia en la fase final del joc i hem rebut massa gols en transicions”. Tot i això, Míchel ha volgut transmetre un missatge de feina i autocrítica: “Hem vist clarament el problema i estem treballant per solucionar-lo. Si no canviem, serà impossible millorar el que vam fer l’any passat”.

Pensant ja en el nou any, el tècnic espera un canvi de tendència: “Esperem que aquest 2026 estiguem més encertats”, tot insistint que la prioritat absoluta és el partit de demà. En aquest sentit, ha confirmat que Livakovic té permís i podria sortir, fet que obliga el club a estar atent a la porteria, tot i que Míchel ha volgut rebaixar la importància del mercat d’hivern: “És molt complicat. Si ens hi centrem massa, no estarem focalitzats en els partits que ens venen. La meva responsabilitat és continuar millorant l’equip i fer-lo més competitiu. És més important trobar solucions des de dins que esperar que arribin de fora”. Sobre noms propis, ha explicat que Echeverri té permís del Manchester City per entrenar amb l’equip.

Pel que fa al rival, Míchel ha elogiat el Mallorca, a qui considera un equip molt complet: “Té molta finalització, centra molt bé i compta amb jugadors potents a les àrees. Pressiona bé, juga cap endavant, defensa amb ordre i té futbolistes d’experiència. Muriqi o Virgili generen molt perill”. Davant d’això, el tècnic ha subratllat la importància de la possessió i de defensar mirant endavant: “Necessitem jugar a camp rival i pressionar molt bé després de pèrdua. Cap enrere patim molt”.

Finalment, Míchel ha remarcat la importància dels propers compromisos: “Els dos partits que venen són molt difícils. Necessitem guanyar perquè acabar la primera volta per sota dels 20 punts és una xifra complicada. La lliga està molt ajustada, però hem de sumar per arribar als 42 punts i mantenir la categoria. El que hem fet fins ara és dolent i, per això, necessitem millorar començant pel partit de demà”.