
Prat-Girona: quarts de final de Copa Catalunya
Pratencs i gironins s'enfrontaran avui dimecres, a partit únic, al Municipal Sagnier a partir de les 20h.
Després d'una victòria molt important de l'equip a Montilivi contra el Reus, arriba la Copa Catalunya, on els homes de Pablo Machín s'enfrontaran avui dimecres a l'AE Prat, un conjunt que actualment competeix a Segona B, una categoria a la qual, després de diversos anys d'absència, hi van tornar aquest estiu, culminant així un molt bon curs a Tercera Divisió.
Els del Sagnier, que en aquest inici de temporada han demostrat ser un equip molt rocós i difícil de superar al darrere -motiu pel qual només han rebut quatre gols en set jornades- no han tingut cap problema per adaptar-se a la categoria, i ho evidencien els resultats. I és que després de set jornades, són novens, amb deu punts, i a tan sols cinc del líder. Només van perdre el primer partit, i en conseqüència, porten sis caps de setmana consecutius puntuant. Tot i això, el seu punt més feble és l'atac, i és que en aquest inici de campionat únicament han aconseguit tres gols, i el resultat més habitual, el 0-0, seguit de l'1-0. Uns marcadors que s'han repetit en cinc dels set partits disputats.
Cal destacar també la impecable trajectòria de l'equip dirigit per Pedro Dólera a la Copa Catalunya. Si bé és cert que a la última eliminatòria van quedar exempts, anteriorment n'havien superat dues, contra el Júpiter per 0-1, i contra el Sabadell per 2-1, en les que va ser decisiu Ignacio Rosillo, que porta dues dianes anotades a la competició. Així doncs, es preveu un partit intens entre un Prat, que recolzat per la seva gent en jugar com a local, intentarà fer bons tots els esforços fets fins ara, passant a la semifinal, i un Girona, que voldrà impedir-ho per poder ser ell qui finalment s'enfronti al Badalona d'aquí a un mes a l'eliminatòria prèvia a la final.