Skip to main content
primer equip

Venda d’entrades per a l’Athletic Club-Girona FC

Costaran 25 euros, amb prioritat per a Socis des de divendres a dimarts vinent

Les entrades per al partit Athletic Club-Girona FC, corresponent a la jornada 23 de LaLiga Santander, es posaran a la venda aquest divendres a les 9 del matí, amb prioritat per a Socis. El partit es jugarà el proper diumenge 26 de febrer a les 2 de la tarda a l’estadi San Mamés.

El Club disposa de 575 entrades. D’aquestes, en reservarà 210 per a penyistes. Trenta aniran destinades a compromisos del Club i la resta, 335, es posaran a disposició dels Socis.

Els Socis que vulguin comprar entrades, que costaran 25 euros, ho podran fer, amb prioritat fins el dimarts 21 de febrer a les 9 del matí, a través del web https://viatges.gironafc.cat. Les hauran de recollir abans de dijous a les 2 de la tarda a la botiga de Montilivi. Cada Soci en podrà comprar fins a 4, amb obligatorietat de que cada una sigui per a un Soci. Dimarts, 21 de febrer, a partir de les 9 del matí, les entrades que quedin disponibles es posaran a disposició del públic general, que només les podran comprar a la botiga de Montilivi. La venda acabarà dijous 23 de febrer a les 2 de la tarda.