Delfí Geli serà el nou President del Girona FC. La presentació del màxim representant institucional del Club tindrà lloc demà divendres a les 11:30h., en roda de premsa, a l"estadi de Montilivi.
Delfí Geli i Roura, va néixer el 22 d"abril de 1969 a Girona. Va començar la seva carrera al futbol base del Salt i el Coma Cros, incorporant-se després a l"Infantil del Girona FC i arribant fins al primer equip blanc-i-vermell on hi va militar cinc temporades. Geli ha tingut una destacada trajectòria al futbol d"elit estatal, a Primera Divisió, formant part de les plantilles del FC Barcelona, Albacete, Atlético de Madrid i Alavés, així com integrant de la selecció espanyola absoluta i també del combinat català. Un cop retirat com a jugador professional, Delfí Geli, ha mantingut la seva vinculació al món del futbol amb, entre d"altres iniciatives, Director de l"Escola de Futbol del GEiEG o entrenador al futbol base del Girona FC.