Kiko Olivas i Aday, a la primera part, han hagut de ser substituïts per lesió en un partit en que s'han generat poques ocasions de gol
El Girona ha perdut avui a Mallorca (1-0) en un partit en que s’ha mostrat poc encertat en atac. Tot i situar Sandaza i Longo al davant, els gironins no han gaudit de gaires oportunitats de gol. El partit ha començat amb un Girona decidit a portar la iniciativa, amb domini de la possessió, i jugant majoritàriament en camp contrari. L’ocasió més clara dels gironins ha estat un intent de rematada de Cifuentes en posició de davanter centre, a passada de Borja García. Els balears, que sortien al contraatac, han vist com en el minut 21 un xut de falta de Culio l’ha desviat Longo al fons de la porteria visitant. Un infortuni que s’ha sumat a la lesió de Kiko Olivas que ha hagut de ser substituït. Al descans, Aday, amb molèsties musculars, també ha deixat el seu lloc a Coris.
En la segona meitat, el Girona ha intentat portar perill a la porteria de Santamaría però sense sort. Abocar-se a l’atac també suposava deixar espais en la rereguarda, un aspecte que ha intentat aprofitar el Mallorca per sentenciar el partit. Bono, en diverses intervencions ha evitat el segon gol, especialment en un ú contra ú amb Brandon. El xut del davanter mallorquinista s’ha estavellat en el lateral de la xarxa. Amb el 1-0 s’ha arribat al final. El Girona rep dijous (20:00h.) a Montilivi al Mirandés, imbatut en el que portem de lliga.