Skip to main content
CA

L’historial d’assistència i el saldo per haver alliberat el seient, a l’àrea de Socis i a l’app

Els abonats del Girona FC ja poden accedir a les seves dades d'assistència a l'estadi de Montilivi i veure el saldo acumulat resultant dels alliberaments de seient. Des de l’àrea privada de Socis, els aficionats tenen ara la possibilitat de revisar el detall de les seves assistències a Montilivi i les cessions del seu carnet, una opció que el club ha estat desenvolupant activament en els últims anys per afavorir l’assistència de seguidors a l'estadi.

La nova funcionalitat permet als abonats consultar el seu historial d'assistència i comprovar les cessions del seu carnet de manera ràpida i senzilla. Aquesta iniciativa respon a l'interès del Girona FC de promoure la presència dels seus aficionats a cada partit, posant a disposició dels abonats eines que facilitin la gestió dels seus seients i fomentin la interacció amb el club. Per fer la consulta, cal entrar a l’apartat “Assistència a partits”, dins de l’Àrea privada de Soci. Els partits en que s’hagi cedit l’abonament a un tercer i aquesta persona hagi entrat al partit, compta com a assistència.

Els abonats tenen també la possibilitat d'alliberar el seu seient per a un partit. Una gestió que es pot fer tant a través de l'àrea de Soci de la web com de l'app oficial. Des de l’apartat Alliberament de Seient es poden consultar quantes operacions se n’han fet en aquest sentit i el saldo acumulat aconseguit. Cal recordar que si la suma total del descompte per alliberament de seient és superior al 50% del preu de l'abonament, només s'aplicarà el descompte fins al 50%. Aquesta flexibilitat permet als aficionats la llibertat de compartir la seva passió pel Girona FC amb amics i familiars. 

L'actualització de les dades d'assistència i d'alliberament del seient es fa a través dels sistemes de LaLiga i no s'actualitza en temps real. El procés pot tardar entre tres i cinc dies després de cada partit.

Amb aquesta nova funcionalitat, el Girona FC continua compromès amb la millora de l'experiència dels seus abonats i busca establir una relació més transparent, propera i interactiva amb la seva afició. Aquesta iniciativa reforça el posicionament del Club en l’àmbit de la transformació digital situant el Girona FC com a referent d’altres club de LaLiga.