Míchel Sánchez afirma que s'ha d'assegurar el playoff però no descarta res si l'equip està al màxim nivell
"Després de la derrota davant l'Eibar vam tenir una sensació de frustració. Ens aquests últims dos partits no vam assolir l'objectiu d'acostar-nos a la lluita per l'ascens directe. Ara toca mirar el play-off i mantenir la distància amb els perseguidors".
"El Leganés és un gran equip, està cridat a estar a dalt de tot però fins ara no han tingut la seva millor versió. És un equip que ens exigirà el nostre màxim rendiment".
"La meva màxima preocupació som nosaltres mateixos. M'agrada el que estem fent però hi ha coses en les que hem de millorar".
"Si donem la nostra millor versió som capaços de guanyar en qualsevol lloc".
"Vam fer un inici de temporada molt dolent però després hi ha hagut 18 jornades en que l'equip ha estat molt competitiu". "Hem de tornar a ser-ho, però partit a partit".
"Somio amb entrenar el Girona a Primera divisió". "Estem forts i anirem al 100 per 100 per guanyar al Leganés".
"Per mi, entrar al playoff seria fer una bona temporada".