
"Tenim il·lusió i ganes de demostrar que podem fer un bon partit al Metropolitano"
Míchel Sánchez afirma que l'equip ha de millorar en la pressió per poder guanyar l'Atlético de Madrid
“L’Atlético és un equip fet per guanyar la Lliga. La seva plantilla i el cos tècnic són del millor que hi ha al món”.
“Tenim il·lusió, personalitat i ganes de demostrar que podem fer un bon partit al Metropolitano. Sabem que tot i fer les coses molt bé podem perdre el partit”.
“Simeone porta 11 temporades d’entrenador i sempre amb uns resultats molt bons. És possible que ells facin canvis a l’11 perquè tenen dimecres un altre partit, però tenen molts jugadors bons. És igual qui jugui”. “Penso que no afectarà molt que tinguin partit de Champions”.
“Hem parlat de la nostre personalitat. L’altre dia no em va agradar l’agressivitat sense pilota i amb pilota, hem de ser més agressius amb i sense pilota”.
“Volem guanyar i per això hem de millorar en la pressió, viatjar junts, en els duels ser capaços de parar al rival amb faltes, recuperacions… L’altre dia per moments vam semblar massa contemplatius i això no pot ser”.
“Riquelme està motivat i bé, té ganes del partit que per a ell serà evidentment especial. Sap que el necessitem amb la seva millor versió per poder treure alguna cosa positiva”.